Veelgestelde vragen

Een licentie periode bedraagt minimaal een jaar. Meerjarige contracten zijn ook mogelijk.

Naast terugkerende licentiekosten zijn er altijd eenmalige kosten voor het technisch inrichten van Qarebase. Deze kosten zijn afhankelijk van de grootte van de technische inrichting.

Je kunt een gratis demo bij ons aanvragen en natuurlijk staan wij je graag te woord als je contact met ons opneemt door te bellen naar 035-6233011 of te mailen naar info@qarebase.nl

Na technische inrichting door ons (doorgaans binnen een week na ontvangst van de licentieovereenkomst en implementatie formulier) kan worden gestart met het inrichten van jouw kwaliteitsmanagementsysteem. Functionele inrichting van alle modules is afhankelijk van uw ervaring en het al reeds in bezit zijn van een vorig kwaliteitsmanagementsysteem (bijvoorbeeld op papier).

Alle data word gehost in Microsoft Azure. De Microsoft servers staan binnen de Europese Unie.

Zeker, er worden dagelijks back-ups gemaakt. Deze worden minimaal 2 weken bewaard.

Niet volledig. Wij zullen altijd specifieke opstart werkzaamheden moeten verrichtte zoals; inrichten van de structuur, gebruikers etc.

Nee, het hele platform is zonder technische kennis te gebruiken. De sitebeheerder zal na een training, de applicatie goed genoeg kennen om er zelf mee aan de slag te gaan en de applicatie zo in te steken dat alle dagelijkse gebruikers er makkelijk mee over weg kunnen.

In basis draait het hele platform op zowel desktop, laptop als mobile device. Voor de mobile device hebben we een app ontwikkeld die je kunt download in de app store en google play store. Deze app hebben we ontwikkeld zodat je gemakkelijk een melding kan maken via de app.

Meldingen kunnen via de Qarebase Mobile app worden gedaan op de mobiele telefoon of tablet. Deze is te downloaden vanuit de Appstore (Apple) en de Play Store (Android). De app is bedoeld voor het snel noteren van de omschrijving en het eventueel toevoegen van een afbeelding aan de melding. Op een later tijdstip kan de melding worden afgerond via de website. De site is ook via de mobiele telefoon of tablet te benaderen.

Het is mogelijk om voor de hele organisatie 2FA af te dwingen. Ook is het voor een gebruiker mogelijk om voor zichzelf 2FA in te stellen. De authenticatie verloopt via de Qarebase Mobile app. om dit in een eigen gebruikersprofiel in te stellen een Twee-factorauthenticatie werkt via de Qarebase app.

Wij kunnen hiervoor een inschatting maken op basis van jullie oorspronkelijke kwaliteitssysteem. Na inrichting is de implementatie van belang voor een goed functionerend kwaliteitssysteem. Dit houdt in dat professionals met het systeem kunnen werken en het actueel wordt gehouden.

Bij Qarebase maken we gebruik van meerdere groepen (o.a. sitebeheerder, accordeerder, auteur). Elke gebruikersgroep kent zijn eigen rechten en inrichting. Naast gebruikersgroepen met vaste rechten en inrichting kent Qarebase ook zelf aan te maken groepen.

Sitebeheerder
De Sitebeheerder heeft alle beheerrechten van de Qarebase applicatie. Afhankelijk van de grootte van de organisatie zijn er tussen de 2 en 5 Sitebeheerders.

Accordeerder
De accordeerder is de proceseigenaar van een handboekdocument. Deze gebruiker keurt het concept document goed waarna het gepubliceerd wordt.

Auteur
Er is één gebruiker die eindverantwoordelijk is voor de inhoud van het document, er kunnen wel schrijfrechten toegekend worden aan andere gebruikers die het document kunnen vullen met de gewenste inhoud. De accordeerder en auteur kan dezelfde gebruiker zijn.

De sitebeheerder kan een account aanmaken voor een auditor. De auditor kan zo de nodige informatie vooraf bekijken, zodat deze zich goed voor kan bereiden op de audit. De sitebeheerder kan het account op inactief zetten zodra de audit is afgerond.

Wij hebben verschillende tools ontwikkeld om de overstap naar Qarebase zo makkelijk mogelijk te maken, zoals het kunnen uploaden van doc, xls, ppt en pdf.

Je kunt op je eigen dashboard één of meerdere rapportages genereren die realtime worden bijgehouden. Een gebruiker kan zelf kiezen welke data uit de meldingenmodule aan het dashboard wordt toegevoegd. Zo kunnen trends worden ontdekt.

Je kunt meldingstypes exporteren via een Excel-bestand met daarbij behorende analyses en verbeteracties. Handboekdocumenten kunnen gedownload en/of afgedrukt worden. De planningsitems kun je exporteren in een ICS-bestand naar de eigen agenda (bijvoorbeeld Outlook). Audit uitkomsten kun je genereren door het downloaden van een pdf. In de toekomst wordt het mogelijk om een export naar Excel te maken. Tot slot kunnen in de module documentmanagement eigen documenten worden geüpload en gedownload.

Ja, dat kan. Onder voorwaarden dat wij hierover afspraken kunnen maken met de andere partij.

Contact met onze helpdesk

Onze helpdesk is te bereiken op de volgende tijden:
maandag t/m vrijdag: 9:00 – 17:00 uur
of stuur een e-mail naar info@qarebase.nl of bel naar +31(0)35 - 6233011

TOP